View Single Post
Old 2011-02-25, 07:40 PM   #73
stuveltje
Live and learn. And take very careful notes!
 
stuveltje's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Sunny Holland
Posts: 6,157
Send a message via ICQ to stuveltje
Quote:
Originally Posted by stuveltje View Post
with tears in my eyes...i write this post...has bin a long time that i have been visiting this bord.....i am shocked and very sad to read mml has past away.......my condolences to all his fam and friends..........

ingrid
i am stil upset...my stomach is turning around...i have to post my own little thing to mml...but in dutch...thats the only way how to tell ...what i feel...so here i go:

Lieve mml...jij was de gene die me mee sleurde in de reviewing bizz...mijn reviewings skills heb ik geleerd van jou...we hebben elkaar nooit ontmoet in het echt...wel elkaar veel gesproken via icq...en zelfs via de telefoon...goh wat was ik zenuwachtig...maar je hielp me om toch door te zetten......ik kan niet geloven dat je er niet meer bent.....ik heb een baan waar ik werk met mensen die kanker hebben...waar ik ontzettend moeite mee heb is dat de een jaren kanker overleefd en een goeie vriend de strijd verliest binnen een paar maanden...zo oneerlijk...had nooit verwacht dat je zo snel deze wereld ging verlaten...mmm moet terug denken hoe ik je noemde...je was mijn kerstman...je leek echt op de kerstman...heb je ook zo vaak genoemt...kan maar een ding zeggen...de wereld verliest een goede man...ik weet dat je boven op een wolk naar je vrienden en familie kijkt....maar een ding is zeker...later komen we elkaar weer tegen...als de tijd rijp is...rust zacht...

stuveltje ...ingrid
stuveltje is offline   Reply With Quote